«Degusta Europa» comienza una nueva edición que llegará a Vigo el 12 de abril

La Diputación de Pontevedra da el pistoletazo de salida a la cuarta edición del programa “Degusta Europa” que, un año más, llevará la vanguardia y la innovación gastronómica a los mercados y plazas de abastos de concellos de la provincia con motivo de la celebración del Día de Europa. La presidenta Carmela Silva explicó que el programa comenzará la próxima semana y recorrerá los concellos de O Grove, Bueu, Pontevedra, A Guarda, Baiona y Vigo. “A través de «Degusta Europa», que este ano imos a vincular loxicamente a nosa campaña ‘Fame de Experiencias’ que potencia a enogastronomía, pretendemos como cada ano dinamizar os mercados municipais dándolles un toque de innovación e vangarda grazas ao noso produto de excelencia e ao talento do alumnado dos prestixiosos centros Carlos Oroza de Pontevedra e Manuel Antonio de Vigo”.

Esta nueva edición pasará por O Grove el 2 de abril (de 11.00 a 12.00 horas); por Bueu, el 4 de abril de 11.00 a 12.00 horas; por Pontevedra, el 5 de abril, de 12.00 a 13.00 horas; por Baiona, o 10 de abril de 11.00 a 12.00 horas; por A Guarda, el 11 de abril de 11.00 a 12.00 horas, y por Vigo, el 12 de abril de 12.00 a 13.00 horas. En las tres primeras paradas el menú correrá a cargo del Carlos Oroza y en las tres últimas, del Manuel Antonio.

En todas las actividades el alumnado de los dos centros trabajará con productos de nuestras rías y de nuestra tierra para elaborar una serie de tapas inspiradas en la temática europea. Silva destacó que “algúns pasos das tapas faranse no centros de formación o día antes ou o mesmo día antes de saír, e logo n0 propio mercado farase unha compra para terminalas ‘in situ’ tendo en conta o produto local”. Para rematar, también destacó del programa que “consegue ligar produtos do mar e da terra e empregar produtos da nosa costa e do noso interior que cada vez teñen máis demanda, como é o caso das mazás”.

 

Social tagging:

Comments are closed.